Alla inlägg under december 2007

Av Jenny - 24 december 2007 21:00

Oj vad barnen var snälla iår. dom fick jättemycket julklappar fråanalla de håll och kanter.

Vi var 11 stycken som var hos svärmor  utom sambons mormor om for till dottern istan och skule inte komma hem förräns idag men hon komme redan igårkväll.. Det vart nämligen inte så att hennes barna barn  inte kundekomma då hans gravida smabo åkt på vinterkräksjukan och hur roligt är det ?? hon är dessutom höggravid usch och fy..


Men vi andra fick då en trevlig jul  menmina tankar gick till L som inte kunde fira..

Av Jenny - 24 december 2007 14:02

Ja nu är det Julafton  och jag vill säga till er alla


GOD JUL

OCH

GOTT NYTT ÅR

Av Jenny - 11 december 2007 19:00

Ja nu är vi hemma från Umeå  jag har varit där med F som kollat upp sitt hjärta och pacemaker  och det gick jättebra. Hon fick träffa sin favoritläkare .. Och det första Felicia säger när hon kommer in  till läkaren  är   Nu är jag 8 år och och går i tvåan :) ..  Hon lyssnade även på sitt hjärta själv  och när vi var och röntgade så kolalde hon så röntgenbilderna var bra sen gick hon :)

Pacemakerkoll blev det också  och även där gick det bra   Så nu är det koll om ett halvår igen  och det blir till somamren..


Av Jenny - 9 december 2007 20:00

Har vi haft idag, och det gick bra Alexander tog sig till finalen vilket var roligt , men där kom han då sist  men han kom trea i sin åldersgrupp L9 där alla mina barn sköt.

Alexander 3:a

Tobias 6:A

Felicia 7:a


Felicia var mest besviken över att hón inte fick nån pokal  men det får hon den 17E på julfesten då dom delar ut priserna från månadstävlingen förra säsongen, och jag ahr sett pokalen och den är inte liten..

Johan och jag skall in och köpa hylla till hennes priser för hennes bröder har ju det :)

 På onsdag blir det föreningsmästerskap   sen är det bara julfesten..


Presentation

Omröstning

Känner du nån med Pacemakaer??
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards